Vacatures

Veelgestelde vragen

Waar kan je parkeren? Parkeerterrein Molenslag biedt zo'n 1000 parkeerplaatsen, op 4 minuten loopafstand van ons paviljoen. Van april t/m september is het betaald parkeren, buiten deze maanden kunt u gratis parkeren. Meer informatie over de tarieven vind u op de volgende website: https://arrivee.nl/westland-molenslag/ 

Ik wil graag een tafel reserveren, waarom is dit op sommige dagen online niet mogelijk? Op zaterdag, zondag en op feestdagen zijn wij uitsluitend geopend op aanloop, wij nemen dan geen reserveringen aan. Wees welkom voor een ontbijt, lunch of diner (check wel even onze openingstijden)

Waarom kan ik alleen een tafel binnen reserveren? Het terras is uitsluitend geopend op aanloop, daarom kunt u geen tafel op ons buitenterras reserveren. Wij maken hier geen uitzonderingen voor. Heeft u binnen gereserveerd en er is een tafel naar wens vrij op het terras, dan bent u er natuurlijk vrij in om naar buiten te verplaatsen.

Ik probeer jullie te bellen, maar er wordt niet opgenomen, hoe kan ik jullie bereiken? Tijdens de wintermaanden en het voorseizoen zijn wij op maandag en dinsdag gesloten, wij zijn dan telefonisch niet bereikbaar. Wij adviseren u om een e-mailbericht te sturen via het contactformulier op de website, of op een later moment terug te bellen. Tijdens de spits en op drukke momenten zijn wij niet in de gelegenheid om de telefoon te beantwoorden. Ook dan kunt u een e-mailbericht sturen of het op een later moment opnieuw proberen.

Is jullie paviljoen rolstoeltoegankelijk? Ons paviljoen is helaas alleen bereikbaar via een trap en daardoor niet rolstoeltoegankelijk. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Reserveer via de app rechtsonder

Contact